VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe: www.epood.medreto.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Medreto OÜ (registrikood 11401707), asukohaga Kadaka tee 133, Tallinn. Käesolevad tingimused kehtivad Medreto OÜ veebipoe www.epood.medreto.ee klientide (edaspidi ''Klient'') ja Medreto OÜ (edaspidi ''Müüja'') vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.epood.medreto.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Medreto OÜ arveldusarvele. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Klienti eraldi teavitama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud veebipoe müügitingimustega.
www.epood.medreto.ee e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Ostukorvis näete oma valitud tooteid. Kontrollige tellimus, täitke nõutud väljad oma andmetega ning vajutage nupule ''Osta''.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
*Pangalingid: SEB (EE, LV, LT), Swedbank (EE, LV, LT), LHV (EE), Luminor (EE, LV,LT)
*Visa/Mastercard
kaardimaksed
*PayPal
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi poodi“.
Makseid vahendab EveryPay AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel EveryPay AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Teile saadetakse e-mailiga tellimuse kinnitus. Maksetähtaeg on 3 päeva ja kui selle aja jooksul laekumist ei toimu, tellimus tühistatakse.
Veebipoe
omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks
vajalikud isikuandmed töötlejale EveryPay AS.
Kõik
tellimused, kui kaup on laos olemas, täidetakse pärast makse laekumist 1 - 3
tööpäeva või hiljemalt nädala jooksul. Kui tellitud toote tarneaeg kujuneb
mingil põhjusel oluliselt pikemaks, teavitame Klienti sellest viivitamatult,
anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha. Üldjuhul
on tellitava kauba tarneaeg kuni 14 päeva.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
Kauba kättesaamiseks valib Klient Itella SmartPOST pakiautomaadi asukoha või tuleb eelnevalt kokku leppides ise kaubale järele.
Kui Klient on tellinud kauba esindusse järele tulemisega, siis on kliendil kohustus kaubale järele tulla 3 kalendrikuu jooksul. Kaubale järgi tulemata jätmisel tellimus anuleeritakse ning tellimuse eest tasutud summat ei tagastata.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3. tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3. – 5. kalendripäeva jooksul.
NB! Riiklikel pühadel saatmist/kättesaamist ei toimu.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.
NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
1) tegemist on tervisekaitse tootega või on toode hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida (kiirtestid jms);
2) rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
3) tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
4) tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
5) seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
6) kaupa, mis on riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud.
7) kaupa, mille loetelu vastab võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
Taganemisõigus
ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase
tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui
on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see
on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on
kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on
Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse
vähenemisele.
Kauba
tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avalduse
vorm e-maile: tellimused@medreto.ee hiljemalt 14
päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba
tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale
või defektiga toode).
Ostja peab
kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama
tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba
vedajale.
Veebipood
tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte
hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik
ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood
võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva
asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi
saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui Klient on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on
õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba
hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni
esitamise õigus
Veebipood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on
õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole,
saates e-kirja aadressile tellimused@medreto.ee või helistada telefonil: +372 6827 242; mobiil: +372 50 57220.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui
Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab
või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada
ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud
tasud.
Veebipood
vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Müüja õigused
Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Kliendile raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist.
Juhul, kui klient ei lähe õigeaegselt paki järele ning see tagastatakse Medreto OÜ-le, siis on Kliendi kohustus tasuda tagastusega seonduvad kulud ning soovikorral ka uuesti postitamise kulu.
Toodete
juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad
erineda tegelikust tootest.
Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil: +372 6827 242; mobiilil: +372 50 57220 või e-maili aadressil: tellimused@medreto.ee
Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.
Otseturustus
ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood
saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult
juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja
aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Kliendil on
igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja
uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi
sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste
lahendamine
Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tellimused@medreto.ee või helistada telefonil: +372 6827 242; mobiilil: +372 50 57220.
Kui Klient ja
Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil
võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega
saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste
komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust
tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.